Samsung HW-Q990C Cinematic Q-series Soundbar 2023

• Best Reviewed 2 keer dec 2023
  • Test panel 8.6 jan 2024

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-Q990C Cinematic Q-series Soundbar 2023 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Felix Strackx 11-02-2024

Beslist de grootste miskoop in jaren.

Dit is beslist de grootste miskoop die ik in jaren heb gedaan. Afgaande op de prijs en de reviews dacht ik het neusje van de zalm te kopen. Niets is minder waar. Hoeveel luidsprekers er ook in het ding zitten en hoeveel uren ik er al aan besteed heb om de klank toch min of meer fatsoenlijk af te stellen, het blijft klinken alsof het uit een blikken doos komt (wat het in wezen ook is). Eender welke instelling je kiest, steeds is er een onnatuurlijke galm. Een debat op tv is nauwelijks te verstaan. De treble heb ik nu op -6 staan (minder kan helaas niet), anders ga je lopen van ellende. Ik kocht de soundbar ook voor de fameuze "symphonie". Dat voegt dus niets toe, maakt het zo mogelijk nog slechter. Een goede raad: koop een versterker en enkele fatsoenlijke (houten) speakers en dan heb je waarschijnlijk een natuurlijk geluid. En als je toch een soundbar wil, koop ze dan online en niet in een winkel, dan kun je ze tenminste nog terugsturen.

Pluspunten

• Neemt niet veel plaats in

Minpunten

• Afschuwelijke klenk
  • Niet af te stellen
  • Onduidelijke online handleiding
  • Overdosis hoge tonen
  • Onnatuurlijke galm niet weg te krijgen